2009. december 28., hétfő

Romantikus, csipkés, rózsaszín...


Nem hagyott nyugodni a tegnapi sok szépség.
Elővettem a legkisebb rongyosdobozkát, amiben nagyon vegyes anyagdarabkák örülnek annak, hogy megmenekültek a kukától. A többi dobozhoz nehezebb hozzáférni, mivel nincs külön szobám, ahol szépen, áttekinthetően tudnék mindent tárolni és mindig minden kéznél lenne. De így is találtam hozzávalókat egy kis romantikus neszesszerhez. Hozzá elővettem a dirib-darab csipkéket rejtő dobozkát is. Hát ez lett belőle, most még csak ennyire haladtam. De már van benne flíz és összevarrtam az oldalait. Most következhet a díszítés, kézimunkázás. Aztán belélelem, picit beráncolom és cipzárral fog záródni.
Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!