2008. július 19., szombat

Első bejegyzésem /My first entry/

"Csak úgy" keresgéltem pár napja a neten. Csak úgy. Foltvarrós oldalakat. Találtam is rengeteget, mivel egyik oldal vitt a másikra, jobbnál jobbakra. Na jó, gondoltam, nézzünk meg egy gyűjteményest is, magyart persze! Így akadtam sok kedves magyar varrósblogra. Addig bogarásztam bennük, míg kedvet kaptam egy sajáthoz is. Annyi munka áll mögöttem, talán érdekelhet másokat is, miket alkottam, alkotok én magam is.
Hát most itt vagyok. Még kicsit kínlódok a szerkesztéssel, de menni fog! A fejléc egyelőre marad, bár nem az igazi, ennyire futotta az időmből elsőre.
Naomi blogjából már kaptam is egy jó ötletet, amit elkészítettem én is. Még nem rakhatom fel a képet, mert meglepi lesz valakinek!


I was searching in that manner only a couple of his days on the net. Only in that manner. Patchwork sides. I found much since one of the sides carried the other one. Na good, I believed it, let us look at a collection one. I found many kind Hungarian blogs in this manner. I was looking at it till then in them while I took a liking to an own one. So much work is at a standstill behind me, may interest other ones possibly, what I formed, I myself create. I am a back here now.





Nincsenek megjegyzések:

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!