2008. július 24., csütörtök

Üveggolyó gurult hozzám


Tegnap gurította ide baboo
Nagyon örültem, hiszen még csak pár napos a blogom és máris kedves ismerősöket szereztem!

Hát akkor lássuk:

A - Anyagok, a varrogatás nélkülözhetetlen hozzávalója. Sok-sok doboznyi gyűlt össze az elmúlt kb. 20 év során, átalakulásra várva.
Á - Álomvilág, egy sziget, ahol minden tökéletes, ahol igazán boldog lehetek, ahol minden megvalósulhat.
B - Boglárka és Bálint, két rosszcsont gyermekem.
C - Cica, kislányom egyik kedvenc figurája. Jó sok mintát összeszedtem már a netről, amiket jó lenne megvarrni neki.
Cs - Csillogás. Bár nem hiszek a reinkarnációban, valamelyik előző életemben talán szarka lehettem. Minden csilli-villi holmiért odavagyok, de persze csak tisztességes úton szoktam megszerezni!
D - Dobozok. Ezekben (is) "lakom", nincs hová elhelyezni a cuccaimat. És mindez a varrás miatt!
Dzs - Dzsini az Aladdinból, nagyon szeretjük!
E - Egészség, ami tényleg a legfontosabb dolog az életben. Mindenkinek ezt kívánok!
É - Éneklés. A munkahelyemen ezt teszem, ebből élek. Na nem egyedül, kórusban.
F - Flitterek. Egy cipősdoboznyi van belőle.
G - Guszti, Hamupipőke egyik egérkéje az egyik kedvenc mesémben.
Gy - Gyűjtögetés. Mindent sajnálok kidobni, "háthajóleszmégvalamire"... És plusz az új szerzemények!
H - Hal. Egyetlen háziállatkánk egy betta és a csillagjegyem, amiben kettő is úszkál.
I - Internet, az alattomos időrablóm.
Í - Ír sztepptánc. Egyszerűen tetszik. De közel áll hozzám az írek tündéres-manós-koboldos mondavilága is.
J - Jégrevű. Csodálatos előadások, jelmezek, zene, tánc, szeretem!
K - Kertes családiház. Az elérhetelen álom mindhármunknak. Pázsit, virágok, hinta, medence, nagy tér...Jó lenne!!!
L - Lakás, amit az előzőekből következtetve igencsak kinőttünk. Két szoba kéne még legalább!
Ly - Lyukas zoknik, amiket gyerekeim termelnek és amiket szintén gyűjtök, mert tervem van velük.
M - Magam kell felnevelnem a gyerekeket, apa nélkül.
N - Nagymamám, akitől örököltem a kézimunkálkodás szenvedélyét és aki úgy hiányzik pont emiatt. Ha élne, együtt örülhetnénk az alkotásnak.
Ny - Nyugalom. Hát az nincs nálunk sajnos.
O - Origami. Egyébként is tetszik, de jó ideje már textilben gondolkodom róla.
Ó - Óraszíj, újat kellett vennem.
Ö - Önbizalom. Ki tudja, hol osztogatják? Szóljon, mert nekem nincs!
Ő - Ősz. Tanévkezdés, suli, ovi, gyönyörű szinek a természetben.
P - Polly papír, ami nincs, elfogyott, nem lehet kapni. Papírravarrás, amihez pedig kéne és ami kedvenc technikám!
R - Rózsaszín, mindenféle babás és hercegnős társával együtt jöhet!
S - Só. A legalapvetőbb ízesítő.
Sz - Szalagok minden mennyiségben díszítéshez.
T - Tudás. Minél többet tudok, annál tudatlanabbnak érzem magam.
Ty - Tyúkhúsleves, amiért sohasem lelkesedtem.
U - Unalom. Fogalmam sincs, mit jelent...
Ú - Új ötletek, melyek megvalósításért állnak sorban.
Ü - Ünnepek és ünneplőruhák. Valahogy nem olyanok, mint szeretném.
Ű - Űrlapok, nagyon utálom őket.
V - Varrógép. Jó lenne már végre egy igazán szuper, komolyabb, megbízhatóbb példány!
W - Walt Disney és utódai. Nagyon szeretem a meséiket, zenéiket.
Z - Zene. Egy másik dimenzió, amiben gyerekkorom óta komolyabban létezhetek. Gyógyít, felemel, gyönyörködtet.
Zs - Zsivaj. Várom, hogy elcsituljon itthon, de ez még jó néhány hosszú évbe fog telni. Kicsik még a gyerekek és rendesen nyúzzák egymást.

Hát ennyit magamról és zajos kis családomról, ennyi fért az üveggolyóba.



Kicsit bizonytalan vagyok, kinek is guríthatnám tovább, nem tudom, kinél járt már és kinél nem. Ma találtam egy csudaklassz blogot a sok-sok közt, gazdája ledanna. Őt választom.



Nincsenek megjegyzések:

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!