2008. augusztus 22., péntek

Kit érdekel még?

Négy éves kicsi fiam nagyon szereti a különféle járműveket, főleg a kamionokat. A 4-es főút közelében lakunk, néha direkt odacsücsülünk egy padra az út mellé figyelni a sok szines nagy járgányt, a forgó kerekeket. (Nem igazán egészséges dolog, tudom, de a kicsi nagyon boldog ettől.) Sok egyébbel együtt találtam a neten ezeket a japán újságbéli cukika, pihe-puha négykerekűeket és akarok ilyeneket varrni neki. Nagyon tetszik, hogy még pakolni is lehet beléjük! Arra gondoltam, biztosan nem csak nekem tetszik. Ha kéri bárki, beteszem a többi képet és mintát is róluk.

6 megjegyzés:

Juhizs írta...

Jó lenne, ha betennéd, jópofák nagyon - még nincs unokám, de lehet, hogy egyszer lesz még fiú is a családban. Előre is köszönöm.

Princi írta...

A képtáramban megtalálod a "Minták, sablonok" albumban, nagyon szívesen!

Juhizs írta...

Kedves Princi!
Köszönöm szépen, hogy feltetted, elmentettem magamnak.
A ma reggelt a képtáradban töltöttem, gratulálok, csodálatos élményben volt részem!
Engedélyeznéd, hogy a foltvarró fórummal megosszam az örömet, amit nekem szereztél? Felhívhatom a figyelmet ott a blogodra és képtáradra?
Válaszodat nagyon köszönöm.
Üdvözlettel: Juhizs

Princi írta...

Kedves Juhizs!

Köszönöm a gratulációt és természetesen bárki nézelődhet nálam, hisz nyilvános a képtár. Örülök, hogy tetszik!

Nyafkamacska írta...

Fantasztikus ez az ötlet, hogy kamiont varrni :-)
Nagyon jópofák, biztos én is varrok ilyent.

Colette írta...

Nagyon tetszenek a járművek, és mivel három fiam van, fogok a legkissebbnek varrni ilyet. Megyek a képtáradba, köszi:Colette

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!