2008. augusztus 20., szerda

Virágkarnevál - Nosztalgia

Délelőtt - mint minden évben e napon - a Virágkarnevált néztem élő adásban a városi tv-n. Azért is, mert gyerekkorom óta nagyon szeretem és azért is, mert éveken át közöm volt hozzá. Most is leginkább a város legjobb táncsoportját vártam, akiknek már sajnos nem én készítem a ruháit. Különös érzés fog el évről évre... De kedvenceim még az olasz zászlóforgatók és a hastáncosok is. Hát persze hogy főként a látványos öltözetük miatt! Aztán keresgéltem a Youtube-on és nagy örömömre találtam olyan videót, amin még látható néhány régen varrt ruhám. Kár hogy nincsenek régebbi felvételek! Kb. 3:00 percnél chalston, majd polka és kán-kán ruhákban táncolnak, igaz csak villanásnyira, de én ennek is örülök, hisz pl. a chalston ruhákról nincs is fotóm, csak tervrajzaim. Hát, ennyi mára...


Nincsenek megjegyzések:

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!