2008. augusztus 28., csütörtök

Szövegelek...


Most nincs mit mutatnom, mert nem fotóztam sajnos.
Hétfőn délelőtt a tankönyvekért voltam az iskolában, gyorsan be is fedtem mindet. Délután az élményfürdőben lubickoltunk a kislányommal, akkor voltunk ott legelőször. Nem ismertem még a terepet, nem tudtam, be lehet-e vinni egyáltalán bármit is a medencékhez az időmérőn kívül. Így itthon maradt a fényképezőgép.

Másnap a Plaza-ban megnéztük a WALLE-t. Hetek óta találkoztunk már a cuki kis robotfigurával papír-írószer cuccokon, villamos oldalán, gyerekmagazinban és már nagyon kíváncsiak voltunk a filmre. A mozizás önmagában is különleges élmény volt, a film meg pláne! Utoljára a BŰBÁJ-t láttuk az osztályával együtt (nyerték a Disney on Ice játékon), azt megelőzően pedig tizenkét éve voltam utoljára moziban. Lenne mit bepótolni! Plakáton kinéztük magunknak az ÜRESFEJŰ-t (Eddie Murphy), nagyon szeretünk jókat nevetni az ilyesmi filmeken. Talán megnézzük valamikor.

Szerdán eszembe jutott, hogy nőcisedő lánykám már az évzáróra se akarta felvenni a meglévő fehér blúzát, sötét szoknyáját és megígértem, varrok másmilyet az évnyitóra. Így kénytelen voltam gyorsan feltúrni a fehér anyagos dobozt. Találtam egy régi blúzomat, aminek már lebontottam a muszlin ujjait korábban. De az eleje-háta éppen elég volt, hogy átszabjam egy új ünneplő blúznak. Bár nagyon visítva telt ki és olyan szögbe kellett forgatnom az ujja szabásmintát, mint még soha! A szoknya pedig holnap következik, szintén átalakítás. A vizsga divatbemutatón viselt ruhám fekete aljából lesz. Csak a derékrész hosszából kell tíz centit levenni, pántba fogni, hátul kicsit gumizni és kész! Talán megmutatom, de nem túl látványos, pont így szeretné a lányom, hogy olyan egyszerű legyen, mint a többieké.
Hát, ennyi elég is a "képtelenségemből".

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Sok sikert a tanévkezdéshez!Mi is mostkezdjük a szakközepet,valószínű jobban izgulok mint a lányom!
Ja a "plazanak" én is elég sűrűn látogatója vagyok/ott ebédelek/

Princi írta...

Köszi Mamis, Nektek is és nyugi, minden csoda csak három napig tart!

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!