2008. november 28., péntek

Hópihetánc



Találtam két fotót kislányom sulijának honlapján a tavalyi karácsonyi műsorból, aminek megörültem, mert tavaly nagyon piciben volt feltöltve csak az egyik.
Jövő héten szerepelnek ugyanezzel a tánccal egy középiskolai mikulásműsorban kicsit átkoreografálva, ezért ez most aktuális újra nálunk.
Készítettem dvd-t a tavalyi iskolai (osztály)ünnepekről, most meg nem találom a nyersanyagot hozzá a gépben. Kitörölhettem a fellépést, mondván, úgyis ott van már a kész dvd-n. Csak a szereplés előtti pillanatokról készülteket hagytam meg (fogalmam sincs, miért?!).
Jó újra látni, még így nyersen, szerkesztetlenül is.
Nagyon kedves és fontos emlék nekem, mert az én gyerekem, én varrtam a hirtelen összedobott ruhácskákat és már más tanítónénikhez, másik tanterembe járnak azóta, a régieket nagyon szerettük, nagyon szép volt az első két tanév.
Na, nem tudtam feltölteni, mert nem engedi a rendszer, mivel több 100MB-nál. :(((

4 megjegyzés:

Juhizs írta...

Jó nézni őket, szépek, "pihések" :-)

Princi írta...

Köszi Juhizs!

Barbi írta...

Princi kedves: a gombokat megtalálod, ha a az oldalamon megkeresed a Webáruházak részt, ott rákattintasz a Kreatipp-re. A megjelenő oldal alján szintén megtalálod a Kreatippet színes betűkkel. Ha arra is rákattintasz, ott vagy a boltban. Nagyon sok szép dolgot találsz még! Ezek a Kategóriákban a Kreatív címszón belül a Dekorációban vannak, Dekorgombok név alatt. Remélem, megtalálod! :-)

Barbi írta...

Ja, és hát Edit és Bogi boltjában is találsz hasonló szépségeket!

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!