2008. december 28., vasárnap

Rend a lelke...

Jó ez a karácsony utáni-Szilveszter előtti néhány szabadnap.
Volt egy kis időm pakolászni, átrendezni a varrós holmimat.
Varrtam padlóig érő huzatot a vasalódeszkára, ami állandóan kinyitott állapotban van és nem nyújtott szép látványt az alatta tárolt cuccok miatt.
Előkészültem a következő napok, hetek varrnivalóival, bár nem sok reményem van a megvalósításukhoz, erről a kisfiam fog dönteni.
Egyre nehezebb vele, aki tudja a másik blogomból az okát, az talán megérti.

Ezt a gyönyörűséges kivilágított fát már jónéhány napja szerettem volna megmutatni.
A városunk főutcáján álldogál, mint látványosság.
Kiragyog a többi közül a fehér fényével, háttérben látszik a különbség a normál világításhoz képest.
Amúgy teljesen mű az egész, szerintem nagyon mesebeli látvány.

4 megjegyzés:

mmama írta...

Szia !
Érdekes ez a fa, nekem a jég jut az eszembe róla, csuda tudja miért.
Sokkal melegebb a Ti kis fenyőtök.
Nekünk is ugyanekkora van, én szeretem.
Remélem a virust már kihevertétek.
Most nálunk tombol, mindenkit leteritett.
Sok türelmet kivánok Neked és kitartást.

Barbi írta...

Hú, nagyon szép! Különleges, nem látni ilyet minden városban!

Ibcsy írta...

Gyönyörű!

Edige írta...

Tényleg nagyon különleges ez a fa...

Látogatóim (2008.08.27-től)

Képtáram / GALLERY (my creations)

Képtáram / GALLERY (my creations)
Kellemes nézelődést!